Filmvaner

Når det gjelder film, er jeg alltid klar for en, enten det er på en hverdag eller i helgen. Filmsjangeren jeg liker best og som appellerer til meg er komedie. Jeg elsker å le og det er også en grunn til at jeg ikke liker triste filmer, for da er det som regel meg ut av mengden man ser som gråter. Egentlig så kommer det an på hva slags humør jeg er i, men som sagt er jeg alltid klar for en komedie. En latter forlenger livet ikke sant?

Alle liker å se film på kino, man får en helt annen følelse av lyden som omfavner deg i salen. Jeg liker best å se film på storskjerm, der man får den max følelsen av nytelse. Å vise filmer på tv er for så vidt greit, der vi bare kan slappe av og nyte filmen etter en lang dag på skole eller jobb.  

Jeg har mange favorittfilmer, og det er vanskelig å bare velge en ut av så mange. Det kan hende at jeg ser en seriøs film en gang i blant. Hvis jeg absolutt må velge en film akkurat nå, blir det nok ”Batman: The Dark Knight”. En fantastisk og genial film som du garantert vil få gåsehud fra. Denne prisbelønte filmen passer perfekt til alle mulige mennesker, og kan anses som skummel til tider. Det jeg likte best ved denne filmen er hvordan skuespillerne lever seg fullt ut i rollen sin. En som desidert skilte seg ut var Heath Ledger aka. The Joker. Det er et eksempel på en dyktig og ikke minst genuin skuespiller som takler alle slags roller han får tildelt.

Jeg er alltid i humør for komedier, hvem er vel ikke det? Med mitt barnslige humør som ingen kan toppe, blir det ofte komedier jeg ender opp med. Noen filmer jeg har sett nylig og som    absolutt kan defineres som morsomme var:
” Forgetting Sarah
Marshall” og
” Pineapple Express”
. Med disse filmene kan jeg forsikre dere timevis med latter og moro. Igjen, er skuespillerne veldig dedikerte i jobben sin og utfører og fullfører en festlig film for alle.

Disse filmene kan man ikke gå glipp av, så løp og kjøp!

Her er traileren fra The Dark Knight. Enjoy :)

Bildene ble funnet:

Ingen kommentarer: